29:e april....va ska man säga?

Började dagen som alla andra dagar, gå upp ur sängen altså :)  Sen så var det i väg till LIAn för att göra änu en dag. Idag så gjorde vi månadsrapporter med mera det var kul. Men att sitta på kontoret en fin dag var inte licka lockande.

Efter jobbet så gick jag till centralen för att möta upp Marie för att sen ta en sväng till slottskogen för att träffa Cissi, Alex, Danne, Erika och Jens, en trevlig liten stund men ja var rätt tyst, lite trött och seg och så va jag nog ine riktigt på samma nivå som de andra.... Men jag åkt hem rätt tidigt blev lite kyligt hade inte någon tjock tröja med mig.

När jag kom hem så blev det lote mat och sen majskolv så gott med smör och salt :)

Men snart blir det läggdax, daniel är rätt slut efter dagens bravader med jobb och skola-


Kommentera här: