29:e augusti lö och ledig :)

Idag så vaknade jag rätt tidigt trots att jag la mig sent, kan vara för att magen kurrade så mycket att jag var tvungen att gå upp och få i mig nått att äta. Blev lite yogurt får göra mer frukost senare. Men vill inte stöka för mycket de andra ligger kvar i sängen och gottar sig, mysis på min sida av sängen och daniel ligger kvar på sin sida.  Tror till och med att katten har mest täcke :P

När de två sjusovarna vaknat så blev det lite aktivetet på dom :) Så efter mat i några omgångar så gick vi ner till källaren för att se vad vi hade för skor, så vi inte köper skor i onödan, duktigt va :P

Sem blev det att ta på oss för att sedan åka till DAniels mormor där god mat väntade och Barbro. Det blev makrill med spinat och potatis, så himmla gott. Inte var dag man äter varken mkrill eller spenat men det gillar jag :) med andra ord en fest måltid.

Hade även här med mig kameran för att  vissa vad jag köpt för födelsedagspenarna :)

Tack för trevligt kvälls sällskap :)

Kommentera här: