30:e augusti ledig Söndag

Idag så vaknade jag rätt tidigt, gick kanske och la mig vid halv ett efter att sett filmen Sophis choise en hämsk men bra film. Men denna morgonen hade vi inet frukost brd så jag bakade lite cones att knapra på, så gott nr de är aldeles nygjorda :)

Idag så ska vi eventuellt till Säve med mamma och Bertil men har inte hört i från dom nu på morgonen men de ringe väll, kan man ju hoppas :)
Helt rätt de ringde och vi bestämmde oss för att ses vid halv 1 för att sedan ta oss till alla planen. När vi kom dit så var det rätt mycket bilar och en lioten kö för att gå in på området. Men det var det värt. Det var så ycket plan och snabbp gick det. Som fotograf så var det rätt tufft att fånga dom i luften men jag gjorde så gott jag kunnde på min amatör nivå :) Vi gick runt där en stund för att sedan gå ut på det leriga fälltet där vi såg på flygplan som hade uppvisningar som vi både filma och fota :) men de fortorna kommer inte upp i kväll , blev en hel del bilder som måste tittas igenom.

Tack till Mamma och Bertil och förstårs Daniel för en anurlunda och häftig eftermiddag :)

Kommentera här: