29:e december, tisdag. SOFIA

Ja denna tisdag så träffade jag Sofia som varit i Norge ett tag och ska åka tebax imorgon, men det var kul att se att hon mår bra. Vi hade en dag inne istan med lite små ärenden här och där. Vi båda fick shoopat lite, berättar mer om det imon, är rätt trött nu.

När vi var inne på Åhlens och luktade på parfymer så kom Jennifer, gick runt lite med henne fäör att sedan säta oss och ta det lungt med lite fika :) Tjötade och skrattade. Efter det så blev det lite gående för att sedan splitras, först Jennifer sen jag och Sofia. Duktiga Sofia gick över bron i stället för att ta vagnen en hållplats till backaplan.

Själv så gick jag till centralen för att möta upp Cissi sen Daniel, vi skulle nämligen åka och handla nyårs mat till oss. Det blev lite mat, huvudrätt och efterrätt hoppas det kommer att smaka.

Sen så åkjte vi hem till oss för att lämna maten, Cissi tog en sväng förbi sin kille sen tebax till oss för att sedan köra ner till hene för att laga mat. Det var vällbehövligt med mat, var rätt så hungrig. Så tack så mycket för maten.

När vi varit där en stund så tog vi bussen hem för i tron att vi skulle städa, men så blev det inte så det får bli imorgon. Just nu så är filmen When a Man Loves a Woman på. Den går på kanal 5. Men jag vet inte om vi/jag ser hela för kroppen säger nått annat. Är rätt så trött så det blir sängen när jag skrivit klart.

För att sammanfatta denna dagen så har det varit en väldigt bra dag.

Kommentera här: