26:e feb Data problem...


Nu har jag äntligen fått igång min dator. men den låter inte å jätte bra. För det var nämligén så att när jag kom hem igår så funkade inte datorn, där av att jag inte har bloggat så mycket.
Men nu fick jag igång den denna gången iaf.

Gårdagen bjöd på fotboll och sällskap med Daniel klass kompis Mike.

Idag har det varit en lärorik dag med mycket ino. Fick blandannat höra hur det har gott för andra elever och hur man ska göra ett cv.

Efter skolan så åkte jag in till stan för att möta upp Sofia, vi gick lite i stan för att sedan åke hem till henne och Daniel.
Men först så tog vi en sväng till affären för att handla mat.
hemma hos dom så åt vi och tjöta. För att se på när killarna spela av sig ;)

Men nu är jag hemma igen :) Ska kolla upp vad jag ska ha på mig imorgon då jag ska till Uddevalla. det var ett tag sen så de ska bli kul.

natti natti

Kommentera här: