29:e mars

Då var det söndag idag så ska vi till tjorn och lämna bilen sen så kanske vi går runt i stenungsund en stund och bara tar det ungt, för att sedan åka ner till gbg.

Idag när jag vaknade så vaknade jag vid 7 men komm sen på att kl skulle strällas fram så jag sov ganska länge idag iaf. Började nmorgonen med att kolla ut genom fönstret och fick se sol :)

SEn så gick jag tebax till sänhen och försökte kolla lite webb-tv, men de ngick si sådär, de hakade för mykcket.

Nu e Daniuel uppe ifa så vi får se vad som händer. Ska nog äta nått snart, middag för mig och frukost för han ;)

20:50

Hemma i gbg igen, härligt att vara hemma och kan gotta ner sig framför tv.n. Vi åkte som sagt och lämnade bilen hos mamma.
 
Efter en liten biltur å var vi framme hos mamma där vi fick lite mat i mage, sen så blev det kaffe. Efter maten så var det dax att åka ner till gbg, Adam åkte med oss för att sedan bli upphämtad av Eva.

Daniel njuter av buss turen ner till gbg, eller?

Efter den långa buss turen så var det dax för att sätta sig pånden mindre långa bussturen hem. Väl hemma så började vi packa upp och städa lite, för att sedan ge oss ut på en prommenad till afferen. Var tvungna att köpa lote ingridienser till maten som jag sedan skulle laga. de blev flygande jakob. Den blev mycket god om jag själv får säga. Daniel tycket oxå att det var gott. Han hade nämöligen lyxen att inte laga uten blev serverad. Han tog sig tid att spela lite x-box under tiden maten lagades.


Nu är det tid för lite tv i soffan. blir nog lite Van Veeteren på 4:an.

23:00

Då va kl snart läggdax. Vi såg filmen mentog en lioten paus när vi gick ner en snabbis och mötte Cissi vi grillen. Stod och tjöta en liten stund, sen ar det tid för att gå hem. Han då och se slutet och fick möjlihete att veta vem som var den onda skurken i dramat.


Sån fina dom är i soffan, Daniel i sin fina ängla tröja som han fick i julklapp :) och mysis som gpottar sig.

Nu är det lägg dax

Natti natti

Kommentera här: