29:e oktober, torsdag. Ensam på Tjörn

ja då var det torsdag och jag sitter vid en dator, har min camera brevid mig. har nämligen varit ute och tagit lite kort nu på morgonen. Körde ju Daniel till jobbet så efter det så var jag ute en liten stund med cameran. Det e så kul att fota när det blir bra bilder, speciellt nu när det e så fina färger. F¨år se om jag kan fota lite senare. Jag ska nämligen in till stenungsund och hämta mamma efter jag fixat till mig själv :P berättar senare vad jag skagöra, det får bli en liten överaskning :) 

Ska snart fixa mig nått att äta, magen kurrar igen, jag åt inte så mycket innnan jag körde Daniel så det kan vara tid för lite mat i magen. Det finns lite små plock som jagkan välja mellan :) Vanligt vis så brukar Pluto vara hemma men idag är han på dagis och roar sig. Han gillar verkligen att åka dit så det är ju toppen :)

Tänkte visa lite bilder från igår kväll och nu på morgonen.

 Snälla pluto :)

 söttisen















Kommentera här: