28:e september,måndag. Eftermiddag.

Då var det måndag igen och en ny veka väntar. Hoppas på att få många mail och jobb tidet :) men som det har sett ut hitils så har det inte gått min väg. Men jag lär mig ny saker här hemma, som att laga nya maträtter. Vilket uppskattas av sambon :)

Idag så har det inte hänt så mycket för min del men kompisens moppe blev stulen men sen hittad i ett mindre bra skick.  Var nämligen nere och tttade på den för hon kunnde inte och det var inte så långt för mig.

Sen tä nkte jag passa på att tacka Barbro och ingmar för sällkapet och maten igår. Vi var ju som sagt där och hjälpte till att ta upp båten. Trott eller ej så hjälpte jag met till. Jag krokade fast båten så vi kunnde dra upp den.Sen när far och sån hade tagit upp båten och vält över den så hjälpte jag till att ta bort lite nång med mera som fastnat under båten.

Här kommer lite bilder i från gårdagen.













Kommentera här: