26:e feb, fredag, ut och gå i slasken :P

Ja denna dagen så hade jag halv bestämt med Jennifer att jag skulle träffa henne, men så sa Daniel att det var så mycket is och slask så jag blev lite tveksam om jag skulle träffa henne, men tillslut så mlev det av. Vid tolvtiden så bestämde jag att vi skulle ut. Så på med alla klader och bra skor. men inte kunnde jag ana att det skulle vara så jobbigt att gå ut och gå. Det var så moddigt och det var inte pölar med vatten utan det var små sjöar. Men det klarade vi av för fram kom vi.

När vi var vi Jennifer så kom hon ut och mötte oss, hon hjälpte till att dra vagnen den sista biten hem till henne som råkade va en backa. Så det var snällt, jag sa först att jag skulle göa det men hon såg nog på mig att jag ville ha hjälp. Så det tackar jag för nu i efterhand.

Hemma hos Jennifer så vänade en glad liten Max (hunden) han hoppade och var glad. Jag har inte sett Max på ett tag så det var kul att se en livlig hund. Som tur e så är han inte så stor och lätt att ta bort så han inte kom för nära lille Leo. Efter vi hade hälsat så gick vi in till vardagsrummet och där pratade och åg på Leo. Jennifer tyckte att han hade så många ansiskt utryck och det har han verkligen. Sedan så fick hon hålla honom och de såg så fina ut så. :)





Jag och Leo tackar för att vi fick komma och för de fina presenterna ska ta kort och visa lite senare. :)


Kommentera här: