27:e feb, lördag. Besök gånger 2

Ja denna lördag så blir det besök ett som vi hade planerat och ett som kom lite spontant. Pappa ringde i morse och det var så lustigt att jag hade tänkt ringa han precis då han ringde. Jag skulle fråga om broddar och han frågade om lite saker och en av dom var om vi kunnde tänka oss besök, och det kunde vi ju.

När han ringde så hade jag lille Leo i bärselen, och han satt och tittade runt medans jag pratade med pappa. Vi kom fram till vad det hade köpt sina broddar och att de var välkomna på besök.


När pappa med familj kom hade dte med sig presenter till både Leo och Daniel. Till Daniel så hade det köp en fiffig stavmixer som kommer komma väl till pass om några månader kan jag tänka mig :) Så det blev han väldigt glad över. Han hade tydligen tänkt att det skulle vara bra att ha senare så det var en full träff av dom att köpa en sådan i 25års present. Leo fick ett par byxor och av Adam fick han två par strumpor som han själv hade köpt.

Ja man kan ju undra om det två tar kort på mig eller söta Leo :)

Så vi takar för presenterna, och Leo blir så glad när han får varma fötter :)

Efter besöket av Pappa, Eva och Adam så kom Daniels kompis Tobbe på besök, vi lagede mat och avnjöt den tillsamans. Sedna så blev det efterrätt, men jag deltog inte i att äta upp den det var nämligen en sliskig tårta som Tobbe ville bjuda på. Så det åt hälften var och det fick i sig alt, det hade jag inte fått kan ja säga.



Men nu så blir det till att vila, är rätt trött efter dena lite intensiva dag, det har varit kul men det tar lite på krafterna.

:)                  :)                   :)              :)                   :)               :)               :)                :)                    :)



Kommentera här: