V.19.

Måndag: Då tog jag och Leo det rätt lungt, vi städade lite sen så blev det lite promenad i vanlig ordning.

Tisdag: Det belv en liten anurlunda mys tisdag. JAg brukar ju gå hem till Jennifer på tis kvällar men denna tis så gick det inte. Daniel blev kvar på jobbet för att att vara med på Discko på skolan. Så Jenifer och lilla mAx kom förbi men det blev inte så mycket tv för min del. Leo ville nämligen inte sova. Men jag han iaf att se det spännande slutet.

Onsdag: Idag så är det Daniels tidiga dag. Men det blev inte som vanlig. Vi hade nämligen blivit erbjudna att åka hem till Daniels mormor på lite mat och det tackar man ju inte nej till. Jag och Leo åkte dit först. När vi kom dit så blev vi bjudna på en fördring i det fina vädret. Efter det så blev det en promenad till sandlådan och gunngorna. När vi lekte där så kom Daniel förbi. Då gick vi hem till hans mormor igen. Där blev det lite prat och mat. Barbro kom även förbi så det var kul. Vi åkte hem  rätt sent i från Leos perspektivmen det gick rätt bra.

Torsdag: Blev en lugn dag med lite städning och matlagning, så det var härligt. Det blev även en hel del telefon samtal. På kvällen så blev det en tur in till stan för att träffa Kenny på en fika.

Fredag: Idag så blev det till att ta det lite lungt samt städa och försöka komma på vad  vi skulle bjuda på inför kvällens besök. Besökarna för kvällen var Daniels föreldrar. Kvällen bjöd på mat och dryck samt bildspel i från Ingemar som varit i Kina på affärsresa.

Lördag: En halv lungn lö. Dagen började med att jag och Leo gick upp och åt frukost medans Daniel fick sovmorgon. Efter frukosten så gjorde jag i ordning tvätten och jag tvättade aven av Leos barnvagn. Det belv även en promenad till sandlådan. Efer det så blev det lunch och då var DAniel uppe. efter lunchen så blev det vila. På em så blev det en tur till biblioteket för att rösta. JAg hade redan röstat men det hade inte DAniel. Där efter så kom mamma och Bertil på besök, de hade med sig lite flytt kartonger :)

Söndag: Denna dagen s var det val och givetvis så jobbade jag. Förra valet så var jag vice ordförande denna gången så blev jag uppflyttad till ordförande. Det känndes lite skrämmande men det var kul. Var lite anurlunda men jag arbeade med ett bra team så det känndes bra. Det bästa var at alla sifror stämde på kvällen då vi räknade rösterna. :)




 

Kommentera här: