25:e onsdag

Morgonen dagen efter julafton 

Vaknade upp hemma hos Peters pappa, jag vaknade tidigt men resten av sällskapet var inte lika tidiga. Segast var nog Peter men de andra var inte långt efter. Detta kan ju bero på att de kom i säng rätt så sent. 

När alla var uppe blev det lite frukost och för mig en frukost fast för andra gången :) 

Där efter åkte jag och Peter tillbaka till Tjörn. 

Jul nr 2 

Hemma hos min mamma blev det en god stek sen klapp-utdelning  fast med Leo denna gången så gissa va med klappar de blev. Men teknikens klappar gick till mamma och Bertil :) av min älskling fick jag ett fint halsband ( bild en annan dag) själv gav jag väldigt bra klappar till Peter. Han fick blandannat en  efterlängtad parfym, brandsläckare, morgonrock mm. Årets julklapp bland oss blev en almanacka. 

Tackar för klappar mat och sällskap, samt tålamod med gravida mig ;) 




Kommentera här: