Måndag, fösta dagen på vecka

Ja då var det måndag, en måndag med Lucas och Molly. hade tänkt baka och göra något mysigt för de är mamma och dotter dagar på måndagar och fredagar (och Lucas) då hon är hemma i från förskolan och Leo brukar vanligt vis va på skolan. Men just denna veckan är han med sin mormor och Bertil i Hästbo. Men det blev inte så då jag inte är helt ok. Har ont i halsen och kroppen, känns som feber i kroppen men det är det inte så frustrerande. Men hoppas på att må bättre snart. 
Men med två små hemma så är det inte bara att krypa ner i soffan med myskläder,raggsockar och en kopp te. Men det blev lite mys i soffan med mina två guldklimpar. Vi såg på filmen Zootropolis, om ni inte sett den så se den :) det finns en sen med ett par sengångare som är min favorit. 
 
Då jag inte är på topp blev det en utgång, haha :)
Var genomsvett efter vitagit på oss men vi kom ut och det var skönt efter en 10 min då Lucas slutat "bråka" vi gick till tre olika lekplatser men de som va bäst var hästen utanför öppnaförskolan. 
Där efter gick vi och mötte peter på Ica för att sedan köpa kinderägg till Molly som hon fått pengar till av faster som kom förbi igår en snabbis som jag skrev. 
Men jag fick gå hem själv för Molly ville åka bilen hem. ja det var den dagen det.
 
Puss och Kram 
 
 
 

Kommentera här: