Så underbart väder

Ja skriver nog som många andra, det är ju för jäkla härligt väder just nu och igår (tisdags) så tog ja verkligen vara på det. Hade en go FM hemma med Lucas sen hämta Leo för att traska mig bort till Molly för att sen hänga ute på gården med fina Natta och hennes två guldklimpar. 

De sparkades boll, gungades, byggde i sandlådan, hoppades och mycket mer. 
Framförallt var det väldigt mysigt och att dr var sol och varmt var ett stort plus. För vi va ute tills våra karar kom hem från jobben. 
Väl hemma blev det mat innan jag traskade bort till Mollys föräldramöte som denna gången var ute på "deras plats". Det är en sten rocka på torget. Där fick vi göra saker precis som barnen. Lekte med andra ord. 
När jag kom hem blev det nattning av barn, Peter åkte och köpte mjölk. Men då han kom hem sa att grannens barn hade skadat sig så jag sprang upp och frågade om jag skulle ta hand om deras dotter å det var uppskattat. Så vi läste och tittade på ipaden tills hennes farmor och farfar tog över då de hade åkt in till sjukhuset. 
Det slutade lycklig och nu mår han bra och vi fick till och med fina rosor som tack. Så uppskat, men det var en självklart från min sida.

Det var den dagen det :) puss och kram 

Kommentera här: