25:e januari, måndag. Kort spel

ja då var det en ny vecka, har inte så mycket planerat denna vecka men nått dycker det nog upp det brukar det göra. Om inte annat så finns det altid saker att göra hemma, så som mat, städa, sy , pärla mm. Men idag har jag tagit det väldigt lungt är rätt så trött efter helgens små utflyckter lite här och där.

Så när jag satte mig framför datorn så tänkte jag att jag skulle försöka vinna i Harpan på datorn och efter några gånger så gjorde jag det Yippi Yippi Yippi !!!


Men jag har lite bättre % i spindelharpan som jag oxå spelade, har i och för sig bara spelat en gång och den gången så vann jag så 100% kanske inte är jätte bra då men just nu så ler jag :)


Men jag har gjort lite mer en och spelat spel, jag har även tagit mig ett mysigt bubbel bad lagat mat. Till maten hade jag Catny som vi fått av Eva, Gott gott. Men nu sitter jag i soffan och ta det lu´ngt och dricker lite vatten i ett vin glas.

Ha det gott


Kommentera här: