Kärlek

Du har gett mig tro, hopp och kärlek och det bästa man kan få, att bli mamma till våra barn. När jag fösta gången såg dig så tänkte jag inte precis wow vilken man men det visade sig vara just det, min man. Du har som sagt gett mig tro om livet hopp om en framtid och kärlek till dig. I början så var längtan lång efter att höra i från dig, sneglade på mobilen titt som tätt för att se om du hade skrivit något. Längtan av att ses var så härlig samtidigt så jobbit. Men när vi äntligen sågs var det het underbart. Att bara få gosande sig i din famn och få känna sig trygg och varm. Nu än idag är längtan stor efter att få ligga i din famn och känna trygghet och vi mot värden. Saknaden är stor när vi är i från varandra men ännu större när vi inte når fram till varandra. Längtar tills den dagen då evigheysteknet blir vårt för jag vill inget hellre en att det ska bli två. 

Det finns oändligt mycket mer jag kan skriva men de säger att en bild säger mer en tusen ord så varsågod. 
(Din bild finns när du själv vill se den) 
Älskar dig även idag ❤️

Kommentera här: