En helt underbar långhelg

Jag måste bara säga och skryta om att denna lång helg med familjen och framförallt med min sambo har varit den bästa på länge. Vi har gjort saker vi velat och fixat me lite hemma (dok inte allt jag tänkte) men det gör inget för vi har varit med varandra. 
fredag vaknade vi upp utan de stora barnen då min snälla mamma kom och hämtade barnen kvällen innan efter att hon spelat lite golf. Så vi började med lite små fix hemma sen åkte vi mot frölunda för att piffa upp bilen (rekond) men resultatet var si sådär men ren blev den iaf. 
 Bilen är nu ute på försäljning klicka på bilden för att komma till annonsen.
Det blev även en tur på frölunda tog utan lycka :P
Kvällen bjöd på väldigt god mat och mycket sömninga föräldrar, tror aldrig jag varit så trött en "barnfri" kväll som just den fredagen men det gjorde inget för det var Peter med, så de berodde nog på att vi åt trerätters lagat av bästa kocken (inte jag)
Det blev +Löjrommacka
              +Ryggbiff med potatis 
              +Crembryle sen tog jag även en dubbelnogat :P 
 

 
 
 
 
              
Så det var nog inte så konstigt att vi var trötta efter det :)
 
Lördagen blev även den utan de stora då det blev lite ändrade plander och både Molly och Leo ville stanna kvar. Så då fotograferade vi bilen sen blev det en sväng till stan samt till Peters syster för att runda av med en em hemma med skrivning på annonsen. Jo vi åkte och köpte syrap till vårt goda kaffe. Så snacka om en superdag för kaffe älskande mig :)
             Hos faster Åse                                         Så gott                                  Min kärlek
 
Kvällen anslutades med lite ost och marmelad 

Valborg började med att åka upp och hämta barnen sen hem för firande i Tollsered där det band annat var ponnyridning och brasa. Det roliga var att både Molly och Leo träffade kompisar där. Så leo hadde fullt upp med att springa runt och leka med sina kompisar och hålla koll på oss. Molly var mest ute efter ponny ridningen så där gick det lite pengar :)
 
Söndagen spenderades mestadels i Kungälv där det bev lek och mera lek samt lite promenad. 
 
Så ni förstår så har det varit en kanon heg :)
 
Puss och kram 
 
 
 
 
 

Kommentera här: