Lördag,söndag,måndag och tisdag

Ja då har jag missat att blogga dessa dagar så får bli en liten sammanfattning :)

I lö så började vi dagen rätt tidigt då Leo kom och väkte mig, kan ju vara att han ville åka till sin mormor. Egentligen skulle han till pappan men han var sjuk så mormor fick äran att ha honom över natten. Så kvällen fick jag och Peter för oss själva. Blev god mat och en mysig pressent fick jag med. Gosiga sockor och en tidning. De va ju trots allt min namnsdag. 

Söndagen bjöd på jobb för Peters del, så medans han var på jobbet så besökte jag kungssten en sväng. Där efter åkte jag upp till Tjörn och hämtade Leo. 
Kvällen bjöd på god mat och kvälls mys med film :) 

Måndagen blev inte riktigt som vanlig då jag inte mådde så bra. Jag fick helt plötsligt frossa och kännde verk i kroppen men tack vare ett väldigt varmt bad så tinade jag upp och kännde mig lite bättre. Men resten av dagen var jag väldigt trött. 

Tisdagen bjöd på lite mer pigghet men fortfarande trött så där av inget bloggande. 





Kommentera här: