29:e april.

BVC
Vaknade upp med huvudverk idag :/ inte alls kul. Men de gick som tur av över :) 
Blev en skön promenad till förskolan sen hem för lite mat innan BVC.



Det gick bra på BVC hon vägde och mätte precis som hon skulle. Denna gången var det även dax för tre månaders vaccinet. 
Det blev skrikigt men det gick bra. Efteråt gick vi till affären och köpte mycket utav veckans varor på Ica. 
Då jag visste att Peter skulle komma hem senare en vanligt köpte jag lite vegetariskt till middagen. 

Då det var tid att hämta Leo var dottern rätt gnällig men som tur va somnade hon på vägen. 
Det var en glad kille som gick bredvid mig hem. 
Väl hemma blev det gottigt mellanmål.
Sen blev det lite lek och middag i vanlig ordning. 
Molly var dok rätt gnällig, men de kunde bli lite extra gnälliga ev få feber och röda ben efter vaccinationen. 

Den vegetariska middagen uppskattades av sonen. 
Där efter lek och lite räkning innan Peter kom hem. 
Kvällen avslutades med en härlig macka för min del, bad för Peter, sömn för Leo och för Molly. 
Hon var dok gnällig men det var hanterbart. 


Tack för mig :)

Kommentera här: