30:e december, onsdag. Städning.

Ja då var det onsdag dagen innan det är tid för att se en massa fyverkerier. Idag har det varit en dag med mycket små plock för min del, har städat lite här och var för att få det fint till det nya året och till att våra gäster ska komma. Sen så har jag rensat i bokhyllen/spel/film hyllan det var behövligt, men jag vågade inte röra Daniels cd skivor som ligger som ligger si sådär. Det får han ta tag i när det passar, har ju inte varit tit än men någon dag kanske det försvinner.

Ska fira in det nya året med Cissi och hennes kille Erik, hoppas det kommer bli en härlig kväll med prat och spel. Tog fram spelet Geni som vi kanske kan spela. Får se vad som händer och va de är sugna på. Kanske ska  se på GP fyverkerierna med.

Skrev juu igår att jag och Söta Sofia var inne i stan emn jag sa inte vilka affärer, men det var bland annat:




Men vi handlade inte i alla affärer ska jag säga, tittade mest runt. Men vi hade skoj, sen så kom ju Jennifer som sagt och då fikade vi en stund :)

Men nu ska jag se på lite tv, blir någon film på 3:an.

Kommentera här: