28:e juli

dagen började med att jag försökte somna men det var inte så lätt. ahde problem med att somman på natten och vips så var det tid för Daniel att gå upp och då gick jag oxå upp, fatta inte varför men men. Kunde inte somna om efter han gått så jag låg och stirrade upp i taket och såg ner på sängen och tittade på när mysis låg så fint och sov. Ville oxå bara kunna gå och lägga mig och somna så dr pladask.
Men efter ett tags tittande upp i tacket satte jag på en film som jag sett några gårnger, tänkte att jag kunnde somna till den, men det funka inte heller. Så när kl slog 8 så tappade jag upp ett varmt bad, som då skulle få mig att slappna av, men det funkade inte heller så då gick jag upp och satte mig framför tv, för att sedan prata lite i tele med Sofia som var ute på prommenenad.

efter lite tele och tv titytande så mezzade sofia och frågade om jag ville ut på stan med henne och hennes bebis, och det ville jag. Tog då på mig kläder och gick ner till redbergsplatsen. Mötte upp dom och åkte till stan. Väl i stan så besökte vi Jennifer, Sofia och jennie som jag gick i samma klass som. Vi tittade även på smycken, eller ja medans Sofia tittade passade jag den lilla Isack. Det gick fin fint :) Srn blev det lite affärer och café. Daniel kom och tittade för bi i slutet.

En härlig och lagom dag :)

Kommentera här: