25 sep,lördag.

Dennadagen så  var det planerat att vi skulle till Daniels mormor. Daniel skulle dit först och hjälpa henne med lite saker och sen så skulle jag och Leo komma dit på lite mat samt Daniels pappa. Men under dagen så tycket jag att Leo blev lite för gnälig och tog tempern på honom då jag tycket att han blivit så varm. Han hade då feber och fler teken kom då han tog sig på örat. Men efter att ringt 1177 så avaktade jag lite men bestämde tillsamans med Daniel att vi inte skulle åka till hans mormor. Vilket visade sig vara att klokt beslut då Leo inte blev bättre utan sämbre. Åkte då till Sjukhuset där läkaren tittade på honom och gav oss recept på penicellin så det var skönt.  Men dagen blev inte riktigt som vi hade tänkt men så kan det gå.

Fick mat i från Daniels mormor när jag kom hem så det var snällt att hon täkte på lilla mig :)

Kommentera här: