30:e mars. Happy

Rätt oki. 
Denna morgon fick jag gå upp med Pluto sen amma och där efter blev det en liten dimma. 
Peter sov så gott med en pigg dotter vid sin sida. 
Mitt morgon sällskap

Men då Peter gick upp hjälpte han till och tog Molly så jag fick i mig en god frukost och sen lite avlastning. Där efter tog vi det lugnt innan vi gick ut på en promenad med barn och hund. 
En mycket bra start på dagen :)
Startade mätaren lite sent men här e lite av promenaden iaf. 


Efter lite tid i huset så åkte vi in till torget  för att sedan åka och hämta Leo. 
Där efter åkte vi till Peters syster Tina. Där fick vi kaffe och glass med blåbär :) 
Stort tack till Tina och hennes man Peter. 


Väl hemma blev det att packa upp och test på uthållighet/tålamod med Molly som skrek och skrek medan Peter och Leo tog sig ett bad. 

Får säga att jag har haft en riktigt bra dag med familjen min. 

🌸


Kommentera här: